Friday 23 December 2011

G.e.n.g.s.e.n.g.a.l

see kan aku dah cakap, musim cuti sekolah ramai anak anak muda mendirikan rumah tangga..sebab nye sehari selang sebelum aku balik untuk mendaftarkan diri ke politeknik ni..aku sempat lagi mengikut geng2 kampung aku ni, pergi makan free kat dua buah rumah..tapi saying perut xbape nk kenyang kot. lame dah xmkan nasi free itu jadi mcm tu..padahal  selera tu xkena..haha..ikot kan hati gelabah jugak sebab ramai sgt anak dari nie..mujur ade  Pakcik Rahman ( ayah mber aku ) yang tolong teman kan..so,berkonvoi la 3biji keta ke  Kota Gelanggi 1 n 3..maklumla owg xpernah msuk kampung orang kan..tu gelabah habakk maii..nk tahu seharian aku dok berjalan dgn geng aku ni , abis je kenduri ape lagi cauu  pergi pasar malam kat Bandar Pusat , berbekal kan keberanian meredah hujan yang turun adekala lebat dan renyai2..selamat la sampai jugak aku dengan geng2 kampung ni..syookk woo sebab dah lame kteorg xbuat aktiviti mcm ni..dalam keta jgn ckp la riuh rendah dibuatnye almaklum laa lame xjmpe buat pulak masing2 dah abis stdy..aku je ni hah yang xabis lagi,sebab aku mude setahun dari geng2 aku ni..sabar je la kan diorang best lepak2 kat umah  sambil makan rambutan aku kena berjuang tuk terakhir kali..huhuhu..tibe2 rindu pulak nk lepak2,round2 keliling kampung, cuci2 mate, borak2 pastu gelak xhengat ade je idea nk kena kan masing2..hmmm xthu nk mrepek ape dah jadi cuci mate je la tgk gamar selenge aku n kawan2 ni...kalau xnk tgk tutup mate je la...

penat menunggu posing la dulu..

muke semangat nk makan nasi free...haha

hambikk..bila anak dara kumpul belaka nk posing..peganti xdek pon xpe

kat mane2 pon boleh..jnji dapt buat koleksi..

sekian, terima kasih...



1 comment:

  1. aku suke !!!!
    akhirnye t'semat jgak kami kt cni... huhuhu ^_^

    ReplyDelete