Friday 23 December 2011

ehh !! jangan pelik pula kawan2 tersayang oii..mmg stail aku le nk pos sekali terus banyak..sebab membazir je kalau nk pos satu satu kan..ahahkz..jadi aku update ape yang aku suke n ape yang cerita aku ade la..maaflah kalau bosan kate kauu....

masuk ni dah hari ke lima aku duduk kamsis yang permai  ini..ohh permai ke..xpe la janji boleh tidor n stdy dgn selese cukuplah tu...bkn lame kot bln 5 nie insyaALLAH abis la..so, belum  apa2 start blaja aku dah start berjimba jimba dgn kawan ku, bosan kot duduk time orang xramai lagi daftar kan diri jadi mooh le kite kuar ke Bandar kan..disebabkan kafe kamsis tgh tutup jadi  aku n kawan2 pon keluar untuk mengenyangkan perut yang tengah kebulur dah la tengah musim hujan kan..tiap2 hari lapar.

first time jugak aku merempit dengan roommate aku ke Bandar, fuhh nasib baek selamat pergi n balik..xpernah lagi aku jalan naik motor g Bandar weyh,takut pon ade tapi redah je la even hujan bakal turun  bila bila masa je..mencuci mate di dalam Megamall  mmg sejuk le.dah la ramai orang..jadi tiap kali keluar kemane2  aku dan kawan2 pasti akan  memphotoshott muke masing2..supaya kenangan tu boleh di imbaskan kembali..cehh waahh.. ni la gelagat kawan2 ku semua ..have fun
  
background merry christmas ..

budak form 1 a.k.a Maya + Wawa

Wawa + Fiza

aku + Maya

gelagat masing2 

nasib baek pekerja kt situ nk tulun..

Wawa + Fiza + Aku

muke kenyang n bahgie je bila dapar makan Mcd..

No comments:

Post a Comment