Tuesday 6 December 2011

cuti sekolah masa untuk kahwin...!!

Yeahhh..kepada yg bakal kahwin atau sudah kahwin tu..di sini ingin ku ucapkan tahniah dan semoga perkahwinan anda anda semua kekal hingga hujung nyawa dan dimeriahkan dengan kehadiran cahayamata...

maklum la mase cuti sekolah ni berderet-deret kad jemputan ade kt umah ni, xtahu mane satu nk pergi kan..umah sini la umah sana la..hehe..mcm la aku pergi semua padahal mak n ayah aku je yang pergi..aku pula duduk umah je la tunggu orang kasi..bkn aku malas nk g tapi sebab dah besar ni jadi malu nk pergi umah orang..biasa dekat umah ni kalau banyak sgt kenduri tu memang xberasap la dapor umah aku...huahuahua..bkn nye ape aku jadi malas n xdek mood la nk mkn kalau aku sorg je makan kt umah ni..

so daripada beras n lauk m’bazir aku pon isytiharkan malas masak...wakakaka
kalau nk tengok muke aku n kawan2 bila ade kenduri dekat dekat umah je la..yang m’bolehkan aku n kawan-kawan melenggang kangkung  pergi makan je..masa tu ade la muke –muke aku n kawan2..sebenarnye aku pon xthu nk tulis ape dah...merepek je la yea... 

Cuti sem ni sempat jugak la jmpe n lepak dgn kawan-kawan.even sekejap je tp ok la .memenuhi waktu sengangkan..tiap2 petang kalau tak hujan biasa ade la muke duduk dpn umah smbil makan buah rambutan.hah aku nk kasi tahu kt kowg sekarang kan musim rambutan woo..mmg best la kan smbil lepak smbil mkn rambutanss...hehe..wlaupon aku xdpt jmpe semua dgn geng2 aku sbb yg laen dah start blaja kan jadi yg mane adoo je la..xpe nanti kte plan betul2 ok..pilih la dimane kte nk bercuti cuti MALAYSIA......

weeding umah akak siti fatimah...ilah i miss u..

No comments:

Post a Comment