Tuesday 13 September 2011

jangan gugur airmata...

oh air mata jangan la kau mgalir buat masa ini..kuatkan aku Ya ALLAH, bantu aku Ya ALLAH, pimpin aku Y a ALLAh...ape perlu aku buat...aku tidak mahu jadi macam tu...adakah itu suratan yang perlu dia terima...adakah nasib keluarga aku macam tu..Dari satu satu dugaan mendatang dan pergi..kadang kadang yang satu belum selesai lagi datang pula yang baru...yang aku ingat dari kami adik beradik kecik2 lagi...sampai sekarang kalau boleh dikira dan timbang airmata tu mgkin dah boleh jadi sungai mungkin...bantu aku tolong keluarga ku untuk cari jalan yang betul dan sesungguhnya  membahagia kan  antara kedua-dua pihak..jangan ada pihak yang terluka..Sesungguhnya sudah ada pihak yang terluka dengan suratan ini..walaupun bukan ini yang dipinta...adakah aku perlu melihat sahaja..larat kah aku hidup dalam melihat airmata airmata  orang yang aku sayang untuk selamanya...adakah aku dan dia akan berpisah jauh dan menjadi renggang..aku sayang dia Ya ALLAH...satu2 nya akak yang aku ada di dalam hidup ini....aku tak nak airmata ini keluar dan menitik nitik laju lagi...keluar kan airmata ku bila tiada orang..biar tiada pertanyaan dan syak wasangka dari mereka-mereka semua..aku ingin tabah tabah dan tabah....






p/s : aku ingin keadaan kembali seperti dulu..tapi masih bolehkah ?? oh Tuhan

No comments:

Post a Comment